Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enAppleman, Deborah; Hynds, Susan
TitelWalking Our Talk: Between Response and Responsibility in the Literature Classroom.
QuelleIn: English Education, 29 (1997) 4, S.272-97Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0007-8204
SchlagwörterEnglish Instruction; English Teachers; Higher Education; Literature Appreciation; Reflective Teaching; Research Problems; Secondary Education; Teacher Student Relationship; Teaching Methods
AbstractRelates the journeys of two English teacher/professors through their changing field: how their approach to teaching and research has been challenged along the way by critical incidents in classrooms and with individual students; and how their stances on what literature teaching is and should be, and what research is and should be, have changed. Presents a response. (SR)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "English Education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: